Aftellen! - Reisverslag uit Mechelen, België van Mia en Chris - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Mechelen, België van Mia en Chris - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Mia en Chris

27 November 2015 | België, Mechelen

Nu nog thuis, en ik ben vol spanning....
Dinsdag vertrekken we op reis naar Sri Lanka. Mijn eerste echte 'grote' reis.
En omdat we 5 jaar getrouwd zijn op 3 december, vonden we dat we dat wel eens op een leuke plek konden vieren!

Ik verheug er me enorm op, maar vind het eigenlijk ook best wel eng.
Lange vlucht, en daarna 'overgeleverd' aan een privé-chauffeur.
Het feit dat in Dubai e-sigaretten verboden zijn, en vaak geconfisceerd worden, maken me niet echt rustiger. Ben ik eindelijk goed 3 weken van de sigaretten af, zou ik mijn 'damperkes' ook moeten afgeven? Nah.... Het zal toch niet he!

Soit, ondertussen al bijna alles bijeengescharreld voor de reis.
Paspoorten: check, visa: check, bankkaarten geactiveerd: check.
Zelfs de kleren liggen al zo goed als klaar, en de onderbroeken zijn geteld (met wat extra, want je weet maar nooit ;) )

Nog een paar nachtjes slapen en dan beginnen we we aan onze reis!

  • 27 November 2015 - 22:30

    Helga Ten Berge:

    Leuk! Vergeet geen gum voor die onderbroeken. Zelf neem ik altijd een tube vakantie wasmiddel mee. Ik vind het namelijk leuk / een uitdaging om de was te doen op hotelkamers

  • 27 November 2015 - 23:34

    Mia En Chris :

    Bedankt voor de tips!

  • 30 November 2015 - 11:16

    Diana En Lili:

    Geniet van jullie reis en stop die damperkes goed weg zodat ze die niet vinden.

  • 01 December 2015 - 15:18

    Ria Locquet:

    allez,

    Lieve schatten een super goeie reis !
    En het is voor ons al even spannend.

    Geniet ervan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia en Chris

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 4734

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 21 December 2015

Sri Lanka 2015

Landen bezocht: