Dolce far niente - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Mia en Chris - WaarBenJij.nu Dolce far niente - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Mia en Chris - WaarBenJij.nu

Dolce far niente

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Mia en Chris

03 December 2015 | Sri Lanka, Negombo

Vandaag een absoluut luie dag.
Heerlijk aan het zwembad gelegen. Even een stevige warme stortbui gehad, die eigenlijk best lekker was (het is hier een goede 33 graden)!

Ook hebben we een aantal nieuwe vrienden gemaakt: Mia was erg populair bij de plaatselijke honden, ik had een klein aaimomentje met een petieterig koreaans eekhoorntje, en op onze deurmat ligt de plaatselijke kater te ronken. Kwestie van een thuisgevoel te hebben :)

Over een goed uurtje gaan we avondeten - het eten is hier trouwens verrukkelijk - en onze rekening betalen, want morgen moeten we vroeg uit de veren omdat onze rondreis dan écht begint.
Onze chauffeur pikt ons op om 6 uur, dus het wordt vanavond op tijd oogjes dicht en snaveltjes toe.

Groetjes!

  • 03 December 2015 - 13:35

    Helga Ten Berge:

    Vooral die drinkende kater op de deurmat, bliss! Hier ligt de rinjende kater aan mijn voeten, ook fijn. Beter dan waar hij eerst lag: op een mandje met kleerhangers... Zwelg heeft inmiddels zoveel vet dat hij dat kennelijk niet meer voelt.

  • 03 December 2015 - 17:59

    Ria Locquet:

    OKeeeeeeeeeeeeeeee " heeft men zuske enkel aantrek bij de honden ? " :).

    Ho schatjes, achter een zware werkdag dat te lezen !, toch een ietsiepietsie jaloerskes, ik gun het jullie met heel mijn hart, maar ik gun het mezelf eigenlijk ook .

    Ik vind het supertof zo een reisverslag, zo reis ik toch een beetje met jullie mee.

    Merciekes daarvoor ! dikke kus aan beiden

  • 04 December 2015 - 09:40

    Diana:

    Liefste meisjes,

    Ik ben gisteren bij de poesjes geweest alles is in orde.Pom komt troetels halen Wannes is een beetje afstandelijk.
    Geniet van jullie reisje en voor de beestjes worst goed gezorgd.
    xjes
    Diana en Lili

  • 04 December 2015 - 13:55

    Ben:

    Hey,

    Leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mia en Chris

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4745

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 21 December 2015

Sri Lanka 2015

Landen bezocht: